Tarieven en toeslagen

Hoe werkt het?

Met het online reserveringssysteem

Diensten

Wat kost een eindcontrole laten uitvoeren?

Na een asbestsanering is het verplicht om een eindcontrole uit te laten voeren op de locatie waar de sanering heeft plaats gevonden. Tijdens deze controle wordt gekeken of de asbestsanering correct uitgevoerd is en of de locatie weer veilig betreden kan worden.

Alleen onafhankelijk geaccrediteerde inspectie-instellingen mogen deze wettelijk verplichte eindcontrolemetingen uitvoeren. Deze eindcontrole worden uitgevoerd volgens de NEN 2990 norm.

De laborant komt ter plaatse met speciaal ingerichte mobiele laboratoria om direct accuraat, flexibel en snel eindcontroles te doen na een asbestsanering.

De benodigde apparatuur om vezelconcentratie in luchtmonsters te analyseren is in het mobiele laboratorium direct beschikbaar. Indien alsnog gedetailleerder onderzoek nodig is, worden de monsters per direct naar een door de RvA geaccrediteerd laboratorium gebracht.



1. meting risico klasse 2 binnensituatie    = 295,00 euro excl. btw

2. meting risico klasse 2A binnensituatie  = 745,00 euro excl. btw

3. meting risico klasse 2 buitensituatie     = 195,00 euro excl. btw

 


Wat kost een Asbestinventarisatie laten uitvoeren?


Wat is een asbestinventarisatie?

Een asbestinventarisatie is een onderzoek van het gebouw naar de aanwezigheid van asbest. ... Een asbestinventarisatie geeft duidelijkheid of asbest in een gebouw aanwezig is, om welke soorten asbest het gaat, op welke plaatsen de toepassingen zich bevinden en de staat van het materiaal.

 

Waarom Asbestinventarisatierapport?

Uit het asbestinventarisatierapport blijkt op welke plekken in een gebouw asbesthoudende materialen zitten. Bepaalde asbestverdachte materialen zijn algemeen bekend en worden vaak snel herkend. Soms zitten de materialen op onverwachte plaatsen of kan alleen een deskundige ze herkennen.

 

Hoe oud mag een asbestinventarisatierapport zijn?

Om er zeker van te zijn dat er nooit asbesthoudende materialen over het hoofd worden gezien is het altijd belangrijk om over een actueel en dus maximaal 3 jaar oud asbestinventarisatierapport te beschikken.

 


1. Rapportage A ( tot 100 m ) = 370,00 euro excl. btw


Wat kost een asbest personeel inhuren?


Hoe werkt detachering van personeel?

Als ondernemer kun je ook tijdelijk een werknemer 'inhuren' van een ander bedrijf. Dat heet detachering. Zo kun je snel over deskundig personeel beschikken.
Detachering houdt in dat een ander bedrijf personeel aan je uitleent. De gedetacheerde werknemer staat daarbij meestal niet bij jou op de loonlijst.


Asbest personeel inhuren?

Gespecialiseerd in het uitzenden en detacheren van personeel in de asbest sector. Inhuren van asbest specialisten voor het verwijderen van asbest, toezicht bij asbest en inventarisatie van asbest. Per specialisatie hanteren wij verschillende tarieven en voorwaarden.

Personeel  is DTA, DAV & VCA gecertificeerd, medisch gekeurd en in het bezit van benodigde PBM



1. D.A.V.- 1 = 32,00 euro excl. btw

2. D.A.V.- 2 = 35,00 euro excl. btw

3. D.T.A.-    = 37,00 euro excl. btw

 



Toeslagen?
Op alle bovenstaande diensten 


Ma t/m vrij    07:00 tot 18:00 uur ( 100%)

Avond            18:00 tot 00:00 uur ( 120%)

Nacht             00:00 tot 07:00 uur ( 140%)

Zat                                                            ( 150%)

Zon                                                           ( 200%)


 


Betalingen?


Zakelijk;

Factuur direct naar de klant, 30 dagen betalingstermijn.



Particulieren;

Factuur direct naar de klant,  14 dagen betalingstermijn.